7-Hemska havsgrannar

Avsnittet börjar med att PK och SB blåser bubblor och skickar medelanden i de. Man kan ju fundera på om de bara går under vatten. Sen vill både PK och SB vara kommpis med Bläckvard. Patsik somnar av Bläckis musik men Svampbob vill spela. Jag hittade en cool video om när Svampbob ska spela:



En sak jag tycker är rolig med avsnittet är då Bläckvard lurar PK med att säga såhär:
Om jag fick en krona för varge hjärna du har skulle jag ha en krona

De är Såååååå korkat och hjärndött så de inte är klokt, liksom för att de är så sant att Patrik tror att de är en förolämpling XP

//Lomise

Kommentarer
Postat av: siik

jag ville bara säga kola min blogg www.panfusiik.blogg.se

2010-09-07 @ 17:59:10
URL: http://www.siikblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0