Nya avsnitten

Hej
ledsen att det inte kommit några nya inlägg på
sistone men jag tror att min meil har varit paj.....
För ett tagsedan "trötnade" jag på svampbob.
jag hadde sett alla avsnitt och det var inget nytt.
Det var inte så att jag slutade gilla svampbob utan
det var bara det att jag inte bryde mig om att titta på Svampbob längre.
mne så för några dagar sedan hände något!
det var nya svampbob avsnitt!
jippi!
Glädjen blev inte lång för avsnittet var super tråkit!
Det var alldeles för uppenbart och för kort!
Sedan såg jag ett anat för några dagar sedan presis lika tråkit...
Vad har hänt med svampbob?
men jag kompå en sak....
antingen har svampbob blivit tråkig eller så har jag växt i från svamnpbob:(
Ja, för jag är ju inte 9 långre.....hattar att bli stor.....
så är det bara jag som har blivit för stor eller är det svampbob som blivit tråkit?
 
Ps. Jag har ju inte sett alla nya svampbob avsnitt än men hittils har de varit tråkiga.DS
 
//Ragdoll

Kommentarer
Postat av: Amanda

MAN KAN ALDRIG VÄXA IFRÅN SVAMPBOB!!!!!
Jag vet vad som är problemet.. tror jag! du har helt enkelt kollat på svampbob för mycket!Kolla inte på svampbob, när du längtar så mycket för att kolla på han, så kolla på det! det kommer att vara roligare då! hoppas jag.. :(

2013-07-31 @ 18:36:55
URL: http://Svampbobiallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0