Svampbob prylar

Hej
I Serige är svampbob ganska stor man då skall ni bara veta i usa.
Några av mina kompisar var i usa föra året för att träfa några slektingar.
En av dagarna skulle de hjälpa till med att födelse dags kalas.
Då var de i en "kalas" affär gissa vad man kan köpa!
Det finns nästen allt i kalas väg och man kan till och med hyra en hopp borg till sitt kalas!
Det är inte kolkt vad det finns med svampbob prylar!
Det finns lego(kanske finns i sverige) kostymer, "dockhus"..... jag hur mycket som hälst!
Jag minns inte vad afren hette men om ni vill kan ni nog söka på spongebob stuff på google
en del tror jag man kaninportera till sverige :)
Fast det kanske inte är så smart.....(man kan bli lurad)
 


Själv har jag en helium balong med svampbob, En handuk, En pärm, och en penna ett par spel och en film
det mesta är köpt utomlands men en del finns i Sverige.

Det finns väskor och tröjor med svampbob på i sverige men om man vill ha något extra får man nog söka utomlands.
//Ragdoll




Kommentarer
Postat av: yeeep

Lär dig stava

2010-12-03 @ 13:29:31
Postat av: anna

fy vad snygga prylar asso vart hittade du teven om du har den asso om du vet var du har köpt den kan du ju skriva de till min mali har du någåt tips på nån hemsida kan du gärna skriva de okså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-19 @ 13:49:09
Postat av: anna

du jag såg dåm där skorna dom var sååååååå snygga om du har såna vil jag supreduper gjärna att du skriver var su har köpt den

2012-06-19 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0