Några saker om svampbob jag inte gillar lika mycket

När jag tittat på svampbob älskar sitt jobb hur mycket som hälst och i ett avsnitt har han jobbat för mycket och är då tvungen att ta en dags semester. När svampbob har semseter vet han inte vad han skall göra och har jobbabstenens(mår dåligt av att inte jobba). Men i andra avsnitt jobbar han inte. Har han semester? eller är det helg? Om han inte vet vad han skall göra på semestern hur vet han då vad han skall göra på helgen? Eller är det innan han börjat jobba på krongliga kraban? Kanske inte så genomtänkt? Eller så är det jag som är dum.....

En till sak jag iriterar mig litte på är att stilen på svampbob och patrik ändras från olika avsnitt och i bland är inte rösten den sama! Det plågar mig! Men det som är värst med svampbob är de avsnitten när lappen är med. dubningen är inte bra och.....nej.... nästan allt är dåligt med lappen.

(Obs! Detta är mina åskiter och jag vet att inte alla tycker som jag)

Ja, jag holler med. Svampbob är en sån serie som är omöjlig att ha kopplingar till med de olika avsnitten De blandar ihopp allting. Och med tiden har karaktärerna ändrats. Förr var Bläckvard sur hela tiden och knapt visade utryck, nu kan Svampbob få han till att campa. Om man gämför med avsnittet då Svampbob fick jobb och de när han kommer in i bikinibottens manskör... de är så olika roller så de inte är sant!!

Gammal Svampbob:

Ny Svampbob:



//Lomise och Raggdoll


Kommentarer
Postat av: emma

jag förstår hur du tänker men vill bara berätta att "stilen" på dom ändras eftersom det blir nya avsnitt, ALLA serier ändras med åren men jag håller lite med dig också :)

2012-03-03 @ 10:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0