Pogo - SquareBob SpongeMix

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! jag har en blogg som handlar om svampbob! nu tänkte jag ha en frågestund och om du vill vara snäll och kommentera några frågor som handlar om svampbob så skulle jag bli jätte glad! :D

2013-07-31 @ 18:31:58
URL: http://svampbobiallt.blogg.se
Postat av: Alice

Hej, jag ääääälskar verkligen svampbob och har gjort det sennan var 4 år och är 12 år nu! Det går så fort när man tittar på svampbob! Men iaf jag verkligen älskar eran blogg och säger såhär *Stay Strong* ! Sluta snälla inte med bloggen. Ni bar redan så många läsare så om ni skulle tagit bort bloggen så skulle ni få ledsna läsare. Men iaf bara ett tips. Kan ni inte göra en kategori där det står "Folket i Bikini Botten" där ni skriver om vad det finns för folk där som tex. Sandy och så skriver ni hur hon är, vad hon bor i och vad hon har för klädstil. Och så har ni såklart en bild på henne där också då:) sen mitt andra tips är att kan ni inte skriva om dom nya svampbob programmen och kanske skriver vad svampbob the movie handlar om och så kan ni ge betyg på programmen och filmen:)) Aja det var det:))) hej från Alice:*

2013-08-01 @ 16:16:54
Postat av: hay day tips and tricks

Our hay Day Hack Device 2017 will aid you to extend
the success as well as have added fun while participating in the video game.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0